כמה זמן אורך משלוח ומה העלות?

דואר רשום – עד 14 ימי עסקים: ₪15.00 – חינם מעל ₪300
Boxit (למוצרים קטנים ובינוניים) עד 7 ימי עסקים לאחת מנקודות השירות: ₪20.00 – חינם מעל ₪500
דואר שליחים עד הדלת – עד 3 ימי עסקים: ₪48.00 – חינם מעל ₪1000

כיצד ניתן לשלם עבור הזמנה?

כרטיס אשראי – כרטיסי ויזה, ישרכארד, מסטרכארד, דיינרס, אמריקן אקספרס
תשלום באופן עצמאי באמצעות קישור לתשלום מאובטח הנשלח לכתובת האימייל המצויינת בהזמנה

פייפאל – PayPal
תשלום באמצעות פייפאל, ניתן לשלם עם כרטיס אשראי אם אין לך חשבון פייפאל (כרטיסי ויזה, מאסטרקארד, דיסקובר)

תשלום באפליקציה – Bit
תשלום מהיר ונוח דרך הסמארטפון

העברה בנקאית ישירה
תשלום ישירות לחשבון הבנק שלנו. יש להשתמש במספר ההזמנה כסימוכין לתשלום. ההזמנה לא תישלח עד שהתשלום לא יתקבל בחשבון הבנק שלנו.

האם ניתן לבצע איסוף עצמי?

לא, כרגע לא ניתן לבצע איסוף עצמי.

האם למוצר יש אחריות?

כן, אחריות יבואן רשמי. בהתאם לתנאי האחריות של היבואן, בדרך כלל שנה.

איך אפשר לעקוב אחר ההזמנה?

ניתן לבדוק את מצב ההזמנה בדף מעקב הזמנות, במידה וההזמנה נשלחה / הושלמה ניתן לעקוב באמצעות מספר המעקב של החבילה באתר המשלח כפי שנשלח באימייל השלמת ההזמנה.

איך ניתן לבטל או לעדכן הזמנה?

במידה וההזמנה לא הושלמה צור עמנו קשר ונעדכן את ההזמנה.
הזמנה שנשלחה ניתן לבטל עד 14 ימי עסקים מרגע קבלת המוצר בהתאם לתנאי השימוש.

איך מחזירים מוצר?

לת.ד. 2346 קדימה מיקוד 6092000. בהתאם לתנאי השימוש.

איך אוכל ליצור קשר במידה ויש לי שאלה?

דרך אחת מדרכי ההתקשרות המופיעות בדף צור קשר