כמה זמן אורך משלוח ומה העלות?

  • נקודות איסוף PickUP UPS עד 3 ימי עסקים: ₪20 / חינם מעל ₪199
  • שליח UPS עד הדלת – עד 2 ימי עסקים (למעט ישובים מסוימים עד 5 ימי עסקים): ₪48 / חינם מעל ₪499

כיצד ניתן לשלם עבור הזמנה?

כרטיס אשראי – כרטיסי ויזה, ישרכארד, מסטרכארד, דיינרס
תשלום מאובטח בתקן PCI

פייפאל – PayPal
ניתן לשלם עם כרטיס אשראי אם אין לך חשבון פייפאל (כרטיסי ויזה, מאסטרקארד, דיסקובר)

תשלום באפליקציה – Bit

Apple Pay – אפליקציית התשלומים של אפל

Google Pay – אפליקציית התשלומים של גוגל

האם ניתן לבצע איסוף עצמי?

לא

האם למוצר יש אחריות?

כן, אחריות יבואן רשמי. בהתאם לתנאי האחריות של היבואן, בדרך כלל שנה.

איך אפשר לעקוב אחר ההזמנה?

ניתן לבדוק את מצב ההזמנה בדף מעקב הזמנות, במידה וההזמנה נשלחה / הושלמה ניתן לעקוב באמצעות מספר המעקב של החבילה באתר חברת השליחויות כפי שנשלח באימייל השלמת ההזמנה.

איך ניתן לבטל או לעדכן הזמנה?

במידה וההזמנה לא הושלמה צור עמנו קשר ונעדכן את ההזמנה.
הזמנה שנשלחה ניתן לבטל עד 14 ימי עסקים מרגע קבלת המוצר בהתאם לתנאי השימוש.

איך מחזירים מוצר?

לת.ד. 2346 קדימה מיקוד 6092000. בהתאם לתנאי השימוש.

איך אוכל ליצור קשר במידה ויש לי שאלה?

דרך אחת מדרכי ההתקשרות המופיעות בדף צור קשר

מהן שעות הפעילות?

שעות פעילות 9:00 – 16:00